Gruul the Dragonkiller
Ataki i zdolności:
* Growth: buff który zwiększa zadawany dmg o 15% co rzucany jest co 30 sekund, powiększa Grulla o 10%. Stackuje się do 30 razy. Przy 10 zaczynają się niezłe bomby od Grulla.
* Hartful Strike: Raz na jakiś czas uderza gracza na drugim miejscu na liście agro (tylko w melle). Atakowany gracz (OT) musi łagodzić obrażenia (shield block). Atak zadaje od 12k-13k dmg. Jeżeli w zasięgu melle nie ma innego gracza, Grull zaatakuje MT.
* Reverberation: raz na jakiś czas ucisza (silence) AOE graczy z rajdu
* Cave In: spadające kamienie z sufitu, AOE które zadaje ~ 3k obrażeń co 3 sekundy
* Ground Slam: odrzucenie (knockback). Zaraz po tym następuje Gronn Lord’s Grasp.
* Gronn Lord’s Grasp: Stack’ujący się debuff który następuje zaraz po Ground Slam. Zmniejsza prędkość poruszania się o 20%. Stack’uje się do 5 razy, później następuje ogłuszenie (stoned). Gracze powinni zachować odstęp pomiędzy sobą aby uniknąć efektu „łamiania” (shatter).Rogue mogą uniknąć Gronn Lord’s Grasp używając Cloak of Shadow
* Stoned: ogłuszenie (stun).
* Shatter: Po ogłuszeniu (stoned) graczy, Grull użyje Shatter. Shatter „skacze” z gracza na gracza zadając dmg proporcjonalny do odległości pomiędzy nimi (czym bliżej gracze stoją, tym mocniej oberwą). Jeżeli wszyscy stoją w grupie, dmg osiągnie około 9k. Obrażenia zmniejszają się wraz z odległością pomiędzy graczami. Gracze którzy stoją w odległości 20y+ nie dostaną dmg w ogóle.
Foto rozlozenia postaci:
http://img249.imageshack.us/my.php?imag … ustwc5.jpg
Taktyka:
Gracze mają 10 minut na rozprawienie się z Gruulem (3.2mln HP), w przeciwnym razie Gruul ze stack’ujący się Growth’em one-shotuje tanków. Zalecany jest rajd z jak najwyższą staminą i dps’em. Gruul nie ma żadnych magicznych ataków, więc zaleca się używanie Amplify Magic (zwiększa skuteczność leczenia na celu jak również jego podatność na ataki magiczne).
Uwaga: Na początku walki każdy musi wejść do jaskini zaraz za MT, ponieważ drzwi od jaskini się zamykają i każdy kto zostanie po ich drugiej stronie będzie wyłączony z walki.
Jeżeli Paladyn w rajdzie posiada Improved Concentration Aura (czas trwania Silence’a zostaje zmniejszony), zaleca się ustawienie go w szeregu z medykami. Zmniejszenie czasu trwania Silence’a może uratować rajd w sytuacji gdy Grull używa Reverberation (AOE Silence) mając już wiele stack’ów Growtha na sobie (hoty na MT mogą już nie wystarczyć).
W związku z tym, że Cave In (spadające kamienie) generują atak fizyczny, OT powinien w miarę możliwości ustawiać się pod nimi w celu „nabicia” rage’a i utrzymania się na 2 miejscu na liście aggro, oczywiście musi to robić z głową i rozsądkiem. Dodatkowo może zabrać poty dające Rage’a.
Uwaga: Po 16+ stack’u Growtha, jeden Hurtful Strike może zabić OT.
Jeżeli w grupie jest 3 tanków, zaleca się przypisanie im następujących zadań. MT tankujący Gruula, OT przyjmujący na klatę Hurtful Strike i drugi OT który błyskawicznie wypełnia pustkę jaką zostawi po sobie śmierć jednego z tanków. Drugi OT ma jeszcze jedno ważne zadanie – podczas gry Gruul rzuci Reverberation (masowy Silence), przejmuje on na chwilę rolę MT aby ten nie zginął podczas chwilowego braku leczenia.
Filmiki:
http://www.youtube.com/watch?v=xUCXo4BL … ted&search
http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=39554
To by bylo na tyle!!!;P;P;P
Offline
ee po co ta taktyka ? ;] to jest taktyka pewnie na globala . . a na naszym servie gruul chyba nawet nie spelluje ? ;p
zazwyczaj jes . . jedden tank . . z 2 healow . . magowie .. stoja kolo priestow . . a reszta przy bossie xD
Offline